Monday, August 29, 2005

Nostalgi.


Oh my, det var ett tag sedan jag gick igenom mina bilder sist. Och det var ännu längre sedan jag sparade på bilder som den där. Eevee var min favoritpokémon, vill jag minnas. Ifall någon undrade.
Mrw. Trött. Tränat idag, för första gången på länge. Hur mycket nya folk som helst, man blev nästan rädd. Men det var kul. Framför allt var det skönt att träffa allt folk igen. Det är typiskt bra människor. Nu har vi börjat planera nästa filmkväll. *flina*
Och jag och Chipset kanske ska sätta oss och glo på anime när alla andra är på Nightwish. Det känns som en ganska bra idé, om jag ska vara ärlig. Länge sedan jag träffade honom. Men, vi får se hur det blir. Imorgon ska jag i alla fall till Sumpan. Mattias ska ta sig dit, så jag får hålla honom sällskap. Han har tydligen aldrig varit där förut - lite illa, enligt mig. Och han ska föreställa lajvare, tss... Ganska nybliven sådan, så han får väl ursäktas. Men ändå.
Aj. Mitt huvud gör ont. Det envisas med att kännas som att det är på väg att falla sönder. Mindre trevligt. Och det har gjort så till och från i några dagar nu. Jag undrar vad det är med mig. Förmodligen är jag bara skum nu igen.
Och jag borstade stjärnor ur mitt hår.

Men, nej. Inga stjärnor inatt. Inga stjärnor mer, de har fallit till marken, alla har de upplösts till stoft.

På tal om nostalgi, så tror jag att jag tänkte lägga upp en post som enbart inehåller en novell. Jag har kommit på att det nog är det bästa sättet att få upp mina texter här. Så vi börjar med "När du dör blir du en ängel". Kommentarer älskas.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Söt pokémon.. :P

Hur hammnade stjärnorna i ditt hår?

2:57 pm  

Post a Comment

<< Home