Tuesday, November 07, 2006

Höstlov.


..Och för övrigt var Stefan här över lovet, om någon missat det. Vilket innebär att jag har fått massor med kramar, druckit mängder med té, läst en hel del manga och sett färdigt Higurashi. Och lite sådär. Och så spelade vi rollspel med Hampus och Peter - det ägde jättemycket. Jag är inte säker på hur, men den oskyldiga lilla tanken att färdas till närmaste stad för att gifta bort en flicka urartade till en jättestor episk strid och konflikter precis överallt.
Och så var jag på foxtrot-kurs med Jocke. Det var askul. Dansa är roligt. Igår impulsköpte jag ett nytt anteckningsblock, som kan vara mitt fulaste hittills, men jag fastnade för det ändå på något sätt. Jag borde verkligen tvätta, för jag har snart inga rena kläder kvar, och imorgon ska jag prata med skolsyster, som någon sorts ersättning för en psykolog, typ.
Apropå skolan skulle jag ju tentat matte A under lovet, men jag bröt ganska mycket ihop när jag försökte plugga till det, och det hela slutade med att jag bestämt mig för att hoppa av skolan. Inga hysteriska skrik nu, snälla, för det är inte som att jag ger upp den för alltid - jag gör ett nytt försök nästa år. Jag vill klara gymnasiet, men just nu går det verkligen inte.
Jag är glad att den där snön försvann igen så fort, så jag fick tillbaka mitt höstväder. Jag ska på kafé i Gamla stan imorgon i vilket fall - jag ska försöka ta en promenad däromkring när jag ändå är på plats, om jag inte är jättetrött.
Mit liv just nu - yay! Men jag lever åtminstone.

1 Comments:

Blogger Nöjd said...

Ååååh vad han är söt. <3

;P

7:17 pm  

Post a Comment

<< Home