Thursday, July 06, 2006

Lillkissen.

Ja, det är slut med Martin. Är jag inte kär i honom längre är det bara dumt att fortsätta. Jag är singel, och jag tänker fortsätta med det ett bra tag. Öppna distansförhållanden for the win.
I fredags drog jag hemifrån. Inte "på riktigt", såklart, jag har lovat att vara hemma senast om två veckor. Jag hälsar på folk. Var i Örebro med bra folk i helgen. De lärde mig att både röka och dricka. Illa, illa. Sen hängde jag hos Christian och Nöjd i Karlskoga tills igår. För tillfället befinner jag mig i Göteborg hos Zil. Ska försöka hälsa på både Iwhy och Julle innan jag tar mig bort till Tommy och troll i Eksjö. Därefter blir det hemåt igen. Ganska lagom rundtur, typ. Skönt att komma hemifrån en stund. Och det är inte som att datortillgång är ett problem. Just nu sitter jag på göteborgarens säng med hans laptop, medans han sitter vid den stationära bredvid. Det är ungefär så det har sett ut sedan jag kom hit, och jag klagar inte. Kul att ha någon att prata med medans man ircar, liksom, för att inte tala om någonting fint att vila ögonen på.
Jag borde ha massor att berätta, och det har jag kanske, men jag är inte på humör. Halva min bekantskapskrets verkar vara griniga på mig för tillfället, det gör mig på lite dåligt humör. Jag kanske kan återkomma med allt kul någon gång senare.

3 Comments:

Blogger Nöjd said...

*kramar om lillasyster* Trött storebror ska sova nu. Lova att du tar hand om dig och inte tar åt dig av massa skit du inte borde... Accelerera, explodera - SPRING!

3:20 am  
Blogger Zaanash said...

Som att röka och supa t.ex.
Sånt skit håller man sig ifrån

6:22 pm  
Blogger Milqy Balboa said...

lite milqbilder till ditt onanirace:
http://www1.shellkonto.se/lg2s/bilder/latdenhanga.jpg
http://amadeo.blog.com/repository/344423/862059.jpg

SLIT!!

6:50 pm  

Post a Comment

<< Home