Wednesday, March 29, 2006

Hål.

P-staven är på plats. Det är ett stooort hål i min arm. Eller, inte gigantiskt, men stort för att vara ett hål efter en nål, liksom. Och jag ska vara försiktig med vänsterarmen ett tag. Den biten av den där nålen var, men där staven inte sitter, är fruktansvärt öm. Med andra ord, inga hårda kramar om jag inte är beredd på det.
Sedan kan det diskuteras huruvida det är befogat att påpeka den saken, med tanke på att jag inte gått ut på hela veckan med undantag just för att sätta in staven, och antagligen inte kommer gå ut under resten av veckan förutom när jag ska till vällingby imorgon. Det är en sån där grej som jag faktiskt måste göra, det också, så det är väl lika bra att ordna det.

Jag har börjat spela Diablo igen. Har man ingenting bättre för sig är det ett väldigt bra tidsfördriv. "Återupplivade" min gamla favoritassassin, Zuja (och jag gillar egentligen inte Z nu längre, men jag gjorde det för tre år sedan). Dessutom har jag Yllet, en sorceress, som blir ett riktigt bra team tillsammans med Marth's barbar, Gubbenikorgen. Nationalteatern må vara dumma i huvudet, men Kåldolmar och Kalsipper kan vara den roligaste sagan någonsin.
Just nu funderar jag dock på att spela lite single player. Jag har inte hunnit tröttna än, till skillnad från sötnosen som borde ta en paus.

2 Comments:

Blogger Jojjo said...

menEva... kom ut å gå till mej! *klagar inom mig på att jag aldrig går till dej...* vad gör du imorrn? *klagar på att jag håller på att glömma att jag ska till Rubs imorrnkväll*... får jag ge dej en lös kram imorrneftermiddag?

7:24 pm  
Blogger Zaanash said...

DIABLO FTW eva, msn någon natt om vi skall multiplaya :P

9:21 pm  

Post a Comment

<< Home