Thursday, February 23, 2006

Abort.

Så. Mer eller mindre avklarat.
Nu ska jag blöda typ, jättelänge, och sedan borde allt vara borta. Jag hoppas verkligen att allt är som det ska.
Åtminstone blir det nog inga mer sjukhusbesök förrän om tre veckor. Ah, underbart. Jag gillar inte sjukhus i allmänhet, och KS är ett av de värre enligt min kära mor.

Alltså, dags att ta tag i allt annat jag borde gjort de senaste veckorna. Skola, framför allt. Jag är inte säker på hur mycket jag har missat, men det är en hel del. Känns som att jag måste plugga på lovet om jag ska ha en chans att ordna det här. Inte för att det är svårt, utan helt enkelt för att allting tar tid. Jag vet att jag har ett musikarbete som ska lämnas in nästa fredag, men det är också den enda deadline jag har koll på. Jag behöver gå till skolan idag, om inte annat för att uppdatera mig på lite sånt. Frågan är om jag orkar ta mig iväg, eller om jag kommer somna om innan dess. Just nu känns det väldigt lockande att gå och lägga sig igen. Kanske kan komma till skolan vid lunch eller så..?

3 Comments:

Blogger Nyllet said...

Kämpa på bara! Snart är det ändå helg och då slipper du skolan igen, utan att nödvändigtvis missa något.

11:13 am  
Blogger Johan said...

Skönt att det är avklarat i alla fall.

//JJ

12:53 pm  
Blogger Andrea said...

*skickar över lite energi och vårsol*

6:14 pm  

Post a Comment

<< Home