Wednesday, February 01, 2006

Skepsis.

Var det värt det, Amanda?
Jag vet att vi hatar varandra, men var det verkligen värt det här? Du vet, det är inte bara jag som får lida för det. Hela jävla forumet är borta, och hela jävla följet drabbas. Värst är det nog för Nyllet. Fatta hur mycket tid och arbete han har lagt ner på de där texterna. Vissa av dem finns sparade, tack och lov. Jag hittade Vildmistel- och Kalvaras-trivian, som jag uppenbarligen skrev ut någon gång för länge sedan. Det går att ordna. Men det är fortfarande massor som måste skrivas på nytt - för att inte tala om hur många som inte hade sina karaktärer sparade någon annanstans än på forumet.
Var det värt det?

Men Amanda, vet du?
Vi vet var du finns. Vi vet precis hur vi ska få tag på dig. Det spelar ingen roll att du raderar din blogg, ditt noshorn, ditt namn på lajvsverige. Vi vet hur vi hittar dig, och vi kommer att göra det. Jävla häxa.


Tja, ännu ett namn på min lista över folk att döda. Det här får stå högt upp.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home