Friday, March 17, 2006

Uttråkad.

[i'm parvati patil!]

...and which lesser Harry Potter character are you?


Jag börjar bli fast i HP-träsket igen. Hur fan gick det här till? Jag tycker ju inte ens om eländet längre. Det är helt enkelt beroendeframkallande, och en rejäl nostalgitripp.
F ö tror jag inte alls på det där testet. Popular and cute, huh? Skulle inte tro det. Inte enligt normala människor. Det är bara de konstiga som tycker om mig, de som är udda på ett eller annat sätt. Det är visserligen trevligt, men det vore ganska kul att kunna gå på stan utan att folk tittar snett på mig. Ibland går det, men det är bara de dagarna jag är tråkig. Ah well.



Which HP Kid Are You?


Hermione. Well duh. Det hade vem som helst kunnat berätta för flera år sedan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home