Tuesday, April 04, 2006

Fågelsång.



Seriöst, de där små sakerna har kvittrat konstant, hela natten igenom. Det är lite gulligt, på något sätt.
Jag var i skolan igår. Ordnade saker någorlunda, blev ignorerad av de jag brukade hänga med, kände mig dålig resten av dagen. Jag är inte på världens bästa humör, direkt. Jag vet att jag inte borde bry mig, men de tittade verkligen så uppenbart förbi mig att det nästan var komiskt. Så mycket för de människorna.
Inatt kunde jag inte sova. Skrev delar av engelskauppgiften jag borde lämnat in idag, läste ut American Gods. Iwhy hade lite halvt rätt om den - jag är inte heller jätteförtjust i slutet. Det blir lite.. överdrivet, och jag gillade för övrigt aldrig Laura. Well, den är helt klart värd att läsa, om inte annat för alla religionskopplingar överallt. Sådant är kul.
Det är underbart att inte kunna sova på hela natten, bara för att däcka en timme innan man ska iväg till skolan - i mitt fall runt elva. Så nu kom jag aldrig dit idag, dumma mig. Jag funderar på att gå över till Johanna. Eller ringa Marth, men om mina kära föräldrar inte slutar krångla har jag ingenting att säga till honom - ingenting viktigt nog för att slita honom från Kingdom Hearts, åtminstone. Kanske ska jag göra Immpuls-våfflor. Klä på mig, göra våfflor, och sedan sätta ihop vårskivan jag lovat Johanna? Låter bra.

1 Comments:

Blogger Jojjo said...

jag blev glad när du kom igår :o) du betyder mycket för mig!

3:04 pm  

Post a Comment

<< Home