Monday, February 12, 2007

Gos!

Det är städat kring min dator, för en gångs skull. Alla sladdar undanstoppade så gott det går, och sådär. Jag kunde ju lika gärna ordna det när jag nu skulle koppla in den.
Jag var på scoutLAN i fredags. Så nu har jag massor med nya filmer att se. Och så var jag på inflyttningsfest igår. Så nu har jag äntligen kvicknat till ordentligt.

Och så har jag Stefan här, och det är typ, bäst. Han sover, så egentligen är han inte så jätteroligt sällskap just nu. Men han är så sjukt söt att jag blir glad bara av att titta på honom när han ligger sådär, så jag klarar mig ändå.

Jag var hos Johanna i..torsdags, typ. Drack té och åt kakor och pratade i tre evigheter, ungefär. Sånt är bra, vi borde göra det oftare.
Och scouterna i onsdags. Också bra. Jag är glad att jag börjar igen. Men jag är ganska säker på att jag dissar dem nu på onsdag - det är Alla hjärtans dag då. Jag ska hitta på någonting till pojken. Eventuellt skulle jag och Johanna göra sällskap när vi hittar på saker till pojkarna, för att det är så tråkigt att gå på stan själv. Jag tycker det känns som en jättebra idé, men jag får väl dubbelkolla och checka lite tider och sånt.

Äsch, jag har ju ingenting att skriva. Ingenting att göra heller, för den delen. Fruktansvärt osmidigt av mig. Men, well.

5 Comments:

Blogger Halte Penning said...

"Det är städat kring min dator"

OMG, det trodde inte jag gick utan fem stycken röjteam från Kuwait och tre grävskopor.

8:17 am  
Blogger Nyllet said...

Vad hittade nu för glömda skatter och städer under sladdarna?

11:46 am  
Blogger Elda said...

Inga gömda skatter där, faktiskt. Mest en massa damm.
Men alltså, när jag säger att det är städat kring min dator, menar jag just att det är städat -precis- runt datorn. Ingen annanstans. Så det är inte så avancerat som det låter. ;)

12:01 pm  
Blogger Halte Penning said...

Jaha, jag trodde ett tag att du menade skrivbordet. Herregud, vad naivt av mig.

5:20 pm  
Blogger Nyllet said...

Det trodde inte jag, jag var fascinerad över att Eva städat någonting.

12:44 am  

Post a Comment

<< Home