Thursday, November 29, 2007

Julkort...

..är sånt jag borde passa på att göra nu när jag ändå är hemma. För jag var jätteinspirerad för någon dag sedan, och började samla adresser till folk och allt möjligt.
Tyvärr har vinterkräksjukan en tendens att göra en ganska seg och trött och yr och så. Ge en ont i huvudet och magen och ryggen och sånt. "Muskelvärk" står faktiskt med bland symptomen, så det så! Så det är inte bara att jag försöker skylla allt på sjukan.

Men faktiskt är det ganska tråkigt att vara den här sortens sjuk. Liksom, jag orkar inte göra någonting, vågar inte äta någonting och får inte träffa någon på två dagar från det att jag är frisk om jag inte vill riskera att smitta ner personen i fråga. Det suger. Jag som skulle jobba min sista kvällsvecka på ett tag den här veckan. Och nu missar jag torsdag-fredag-lördag, och antagligen början på nästa vecka också. Nngh, inte kul.

För övrigt ska jag genomföra någon sorts mini-kupp på Catahya. Men mer om det senare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home