Sunday, July 01, 2007

Wei!

Okej, så det blir bara glada nyheter idag. Två styckna.

Först och främst är det inget fel på mig, säger neurologen. Jag svimmar helt enkelt bara när jag inte tagit hand om mig ordentligt, vilket på något sätt är ganska naturligt.

Och för det andra ska jag tydligen gå gymnasiet i höst, trots allt.
Jag har kommit in på Stockholms Hotell- och Restaurangskola. Och jag är sjukt överlycklig. Och längtar massor till hösten när jag får gå dit.

Men innan dess har jag ett scoutläger och lite sånt att klara av, så det får vänta en stund.

5 Comments:

Blogger Johan said...

Grattis. :)

//JJ

6:07 am  
Blogger Halte Penning said...

Syrran skaffar utbildning :)

1:15 pm  
Blogger Elda said...

Oh yes. Det var väl på tiden, liksom. :)

Och tack Julle. :)

2:09 pm  
Blogger Nyllet said...

Oj! Eva styr upp sitt liv! Fantastiskt ^^

5:08 pm  
Blogger Ludde said...

Wosh! Glatt att höra att du ska börja plugga igen, tjejen.

Själv ska jag börja där du slutade, på Kista/Rissne IT, har du några tips för att inte råka i trubbel det första jag gör?

4:41 am  

Post a Comment

<< Home