Sunday, September 04, 2005

Sator.


Allvarligt talat hade jag ingen aning om att min farbror lyssnade på bra musik. Men om jag kan släpa med honom på festival lär jag få klara mig själv, och samtidigt är mor och far nöjda. Planerna fixade för nästa sommar, med andra ord.
Hm. Några intriger till lajvet mottagna och genomlästa, iaf. De som Johan skrivit. Eh:s intriger har jag inte sett till ännu. Men de kommer väl, förr eller senare. Om inte annat på plats. I värsta fall kan jag improvisera, det har jag gjort förr. Och Silverintrigerna är helt klart tillräckligt att spela på. Mrw, jag borde vara duktig och skriva ett brev imorgon. Det kan jag nog klara. Om jag lyckas färga papper är det lugnt sedan, bläck och sånt har jag. Och nu är det ju ingen som ser att pennskaftet är lite off.
Jag har inte gjort mycket idag. Träningen var väl det viktigaste. Lärt mig vägen till Unin och Untai, tror jag. Kan den tillräckligt bra för att kunna träna själv iaf. Det är typiskt bra. Nu ska tränas massor.

Att göra imorgon:
Färga papper och skriva brev.
Fixa affischerna, stryka över och skriva nytt.
Röja undan på golvet.
Äta McDonaldsglass.
Kolla tågtider till Knivsta.
Börja lajvpacka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home