Sunday, September 04, 2005

Kaffe.



Jag har skrivit brev. Inte ordnat sagobok än. Det kommer imorgon, om jag orkar fixa det.
Inte ätit glass heller, men jag får ta det också imorgon. Efter träningen eller så. Jag hinner nog inte träna själv. Dumma ledare som lägger scoutmöte när jag har träning. Jag får se hur jag ska lösa det i framtiden, men det blir nog bra.
Jag borde dricka en massa kaffe eller så, för att hålla mig vaken. Men det smakar så illa, jag orkar inte. Jag borde sova, jättemycket. Men jag har ingen lust alls. Mrw, som vanligt. Men det finns ingenting att göra, ingen att prata med. Alla andra är smarta nog att sova, eller så har de någonting kul att göra, vad vet jag. Jag vet inte mycket, som vanligt. Jag blir inte klok på mig själv, det är förjävligt egentligen.

Wondering if I am lost now
But finding my way back home and
Wondering if love is with me
And guiding my destiny

Wondering of we are true friends
That distance can not destroy and
Wondering if you are lonley
While waiting for my return
Come, be one with me
Let us follow the path of light
Mystery seeks to be understood
Someday we'll find truth
Wondering just who I might be
Who I was and will become and
Wondering if I can move on
Move into the world above


Haibane Renmei. Den har jag inte sett på länge. När jag kommer hem ifrån Eh är det anime som gäller, varje kväll. Måste se om både Haibane och Kimi Ga. Och To Heart, egentligen. Jag har lite att göra. Men främst Kimi Ga. Den är ju så underbar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home