Monday, September 05, 2005

Intriger.


Yeah, äntligen har de kommit. Jag kanske kan vara till någon nytta ändå, man har väl lite kontakter i Navle. Nåväl. Ska läsa dem igen lite senare, eller, ganska snart. Så fort jag skrivit färdigt.
Bytt skrivbordstema nu. Det var på tiden, tror jag. Började tröttna på det svarta, och jag insåg att jag tycker om vitt. Så, nu är det vitt istället. "Kaffe"-bilden över hela. Praktiskt att hela mitt rum är hälften svart, hälften vitt, så att det inte blir så jobbigt när jag ändrar mig. Just nu sörjer jag bara över att jag inte har så mycket vita kläder. Men det ska nog gå att lösa imorgon, hoppas jag. Funderar på vita långkjolen med svart kjol över. Har för mig att jag testade det förut, och kom på att det var för alternativt för mig. Men jag vill verkligen ha vitt, och långkjolen är så genomskinlig. Jobbigt. Men som sagt, jag löser det på något sätt.
Just nu vill jag verkligen dricka te. Jag borde ordna en kopp, eller fler. Och tända ljus och rökelse, och släcka taklampan. Och sätta på teman från Wolf's Rain. För de är härliga. Och sedan sätta mig bland kuddarna och läsa intriger. Yeah, sounds good. It's not like anyone cares about what I do anyway. Noone never does. Why should they.

Heaven's not enough.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home