Wednesday, September 14, 2005

Domination.

Mwahaha. Jag lyssnar på Athamay, skrattar hysteriskt.
Jag sörjer att de flesta låtarna inte går att lyssna på. Jag vet inte, förmodligen skrivskyddade eller så. Som det är har jag tre i alla fall - Domination, Falling, Eternal torture. Jag saknar Dreams och Kiss the whip, annars klarar jag mig ganska bra. Men Dreams är en av mina favoriter, jag måste försöka hitta den. Dock är bandet gammalt, dåligt, utdött, okänt. Mycket svårt att få tag på. Men hittar någon deras skiva någonstans, säg till mig.
Och jag borde faktiskt inte missa hela skoldagen. Så jag går nu, så kan jag vara med på halva. Det är bättre än ingenting. Jag kanske överlever, med lite tur.
Åh, jag kommer behöva massor med uppmärkssamhet från trevligt folk när jag kommer hem, jag känner det på mig. Nåväl, det ordnar sig. Hoppas jag.

Sex - pain.
Pain - pleasure.

1 Comments:

Blogger Nyllet said...

Fortsätt skriva, det är trevligt att ha något att läsvärt att läsa =)

4:40 pm  

Post a Comment

<< Home