Tuesday, September 13, 2005

Ur mitt skrivhäfte i SO:


... Åh, jag vill så gärna.
Ha honom här, armarna runt hans hals, hans armar kring min midja, kyssa honom. Jag vill ha honom i min säng, jag vill se honom utan kläder. Se honom, ta på honom, kyssasmakaslicka hela hans kropp. Jag vill känna hans hud under mina fingrar, hans hår falla kring mina händer, hans läppar mot mina axlar, hans tunga mot mina bröst. Hans tänder mot min hals,
-jag är din, jag litar på dig, böjer mig för din vilja, min kropp i dina händer.-
Take me, cure me, kill me.
Bind mina händer, grip tag i mitt hår och böj mitt huvud bakåt, blotta min strupe för dina nycker. Ta på mig, slå mig, bit mig, kyss mig, gör vad du vill, men gör det med mig.
Snälla, gör det med mig. Jag gör vad du vill om du vill ha mig sådan. Jag är precis den du vill ha om jag kan, precis vem och vad du vill.
Jag vill ha dig.


3 Comments:

Blogger Nyllet said...

Ojoj, här var vi barnförbjudna på hög nivå. Dock mycket fint skrivet. Vad gör du när Han hittar hit och inser att det är han som Han?

10:53 pm  
Blogger Elda said...

Det vet jag inte. Han -har- hittat hit, det vet jag, för vi kom in på ämnet och jag berättade att stället fanns. Och han har läst. Men jag vet inte om han förstår. Det tror jag egentligen, men han sa ingenting. Får väl se när han gör det.

12:00 am  
Blogger Nyllet said...

Det märker vi nog tids nog.

12:23 am  

Post a Comment

<< Home