Thursday, October 06, 2005

Lajvplanering.

Lite halvt, sådär.
Har hittat någonting som verkar jättemys i maj nästa år. Jag ska förhoppningsvis spela huldra, och Kersty kanske följer med. Det kan bli über.
Provet idag gick... Inte alldeles åt helvete. Det kanske till och med gick bra - det får vi se. På engelskaprovet förra veckan fick jag tydligen mvg. Inte så konstigt, med tanke på svårighetsgraden. Skulle inte förvåna mig om hela gruppen hade mvg - de jag frågade hade det i alla fall. Seriöst trodde jag att ett engelskaprov på a-kursen skulle vara svårare än ett läxförhör i trean. Jag kanske överdriver litegrann, men det är inte mycket.
Jag funderar väldigt mycket på att ta med gitarren imorgon. Vi har ju musik i vilket fall. Och sedan blir det scoutdisco. Kerstin ska i alla fall dit, och Tord, och Lotten. Och förhoppningsvis en massa annat roligt folk. Kan bli bra, man kan hoppas. Om inte annat får jag träffa en storebror på lördag, och konfare. Det är typiskt bra.
Med lite tur blir det en vettig helg.

Only ashes.





Och om någon trodde att det var enkelt att hitta bilder på huldror, kan jag berätta att ni hade fel. I alla fall om det är kläderna man är ute efter - de flesta tycks vara klädda i löv och blommor, eller inte klädda alls. Mrw.
Nå, de som -har- kläder på tycks vara främst rödklädda - förutsatt att det är den här sortens huldra som arr letar efter. Det borde jag kolla upp, men om inte annat är det här ett roligt tidsfördriv. Bilden däruppe är min favorit hittills, tror jag. Rött och vitt, mhm, känns ganska bra. Får fundera på det där.

1 Comments:

Blogger Andrea said...

Åh, du måste ha en rävsvans! =)

11:22 am  

Post a Comment

<< Home