Sunday, October 02, 2005

Lämnad.

Oh, underbar helg. Jag har en tam Martin som jag brukar mata med glass och pangkakor. Då blir han glad och skrattar jättesött. Och så kan han bära saker åt en, eller se på film med en, eller lyssna på skum musik med en, eller krama på en. Det är jättebra att ha en tam Martin. Alla borde ha det.
Fyra avsnitt kvar av Kiminozo. Kattungesången var i nian. Den vill jag lära mig, men det kan bli lite jobbigt. Nåväl. Det är läskigt att jag känner igen mig så mycket i Mitsuki - inte hela tiden, men då och då, och det är illa nog. Men, jag antar att det inte är så mycket att göra åt saken i vilket fall, så det kvittar.

Crucify my love - if my love is blind
Crucify my love - if it sets me free



Egentligen har jag inte alls en tam Martin. Jag tror inte att han är en sådan som kan tämjas - jag hoppas att han inte är det. Men han är min för tillfället, och jag tycker om min kedja kring hans hals.

2 Comments:

Blogger Elda said...

Vadå då? Alla vet väl att jag är manligast? :P

4:59 pm  
Blogger Nyllet said...

Nja, men alla vet att Martin är kvinnlig av sig. Det är liksom en Mostly Harmless-grej.

2:03 pm  

Post a Comment

<< Home