Sunday, September 25, 2005

Shishi.



Crucify my love - if my love is blind
Crucify my love - if it sets me free
Never know, never trust
That love should see a color
Crucify my love - if it should be that way



Mrw. Eva hemma. Eva.. glad, men något vemodig. Delvis skyller hon på X-Japan, och den underbara musiken. Men mest är det nog för att hon avskyr att behöva lämna människor hon tycker om. Ja-a, det gör hon. Men det var grymt bra att vara där. Man känner sig inte riktigt lika ensam när man fortfarande kan känna någons läppar mot sin panna. Man känner sig inte riktigt lika övergiven när man fortfarande kan ana någons armar om sig
-jag tycker om min kedja kring din hals-
och någons röst fortfarande ekar i huvudet. Så är det bara.

Love everlasting fades away
Alive within your beatless heart


Håret är trassel. Jättetrassel. Det borde redas ut, därefter tvättas och borstas igen. Rökelse borde tändas, jasminté borde tillagas och drickas. Och jag borde skriva massor. Inte skrivit på flera dagar - jag lär ha massor att få ur mig när jag väl sätter igång. Jag gissar att det blir många skärvor inatt.



I am a
True Neutral Human Bard
Alignment:True Neutral characters are very rare. They believe that balance is the most important thing, and will not side with any other force. They will do whatever is necessary to preserve that balance, even if it means switching allegiances suddenly.
Race:Humans are the 'average' race. They have the shortest life spans, and because of this, they tend to avoid the racial prejudices that other races are known for. They are also very curious and tend to live 'for the moment'.
Primary Class:Bards are the entertainers. They sing, dance, and play instruments to make other people happy, and, frequently, make money. They also tend to dabble in magic a bit.


*host*
Okej, jag föll för frestelsen att göra testet jag också. Men jag gillar nog mitt resultat. Det känns lite jag.
Ikh, jag är dålig på té. Lät det dra för länge nu igen. Mrw, måste vänja mig vid att det nya téet blir jättebeskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home