Sunday, September 18, 2005

Reincarnation.

- The torture never ends.

Nu är jag hemma. På ovanligt gott humör, tror jag, men främst av allt väldigt, väldigt trött. Det blev inte mycket sömn på Vässarö. Konfirmationsgudstjänst, disco, kvällssamling, flummande. Samt en massa gråtande, naturligtvis. Mrw. Lite sur på mig själv för att jag började gråta på kvällsamlingen - trodde att jag hade gråtit tillräckligt över Glorius. Men det blev lite för mycket minnen. När de sedan började spela Thåström.. Ja, vad ska man säga. Det brast. Jag låg i en liten hög på golvet och grät, grät som fan. Vilket jag iofs inte var ensam om. Men ändå. Lite illa.
Nå, annars då? Discot var über. Grymt kul. Och flummandet var det inte heller något fel på. Och våra mössor var totalt jättebäst.
Men, nu är jag trött. Jag behöver socker. Och sömn, men framför allt socker. Lyckades bli téochtvåsockerbitar-beroende igen. Minst tre gånger om dagen - en kopp te, och två sockerbitar att bara äta för att socker är bra. Mrw, hur ska jag klara det i skolan? Får lösa det på något sätt. Det ordnar sig alltid.

Jag sörjer över att ännu en underbar fullmånenatt passerade utan någon som uppskattade den tillsammans med mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home