Tuesday, September 27, 2005

Nyckelpiga.

Jag önskar att folk ville tala om för mig vad som händer, för en gångs skull.

Och om någon undrade har jag idag bestämt mig för att lämna Catahyas styrelse. Jag skriver det här för att inte kunna ändra mig om någon börjar tjata. Inte för att någon lär bry sig.

Seg.
Kaffe vore bra. Bara vänta tills alla hunnit somna. Sedan ska vi dränka oss i socker och koffein. Det har vi lärt oss av storebror.

Imorgon skulle vi kunna ha nya Zapatalinnet. Det var ganska trevligt. Men vi får se. Det verkar lite småkallt. Fast det kanske jag kan leva med.

Ikh. Imorgon ska jag städa, bestämde jag nyss. Det ser förjävligt ut här. Det kanske inte är så jättesmidigt att ha datorn på golvet ändå. Men, jag tror att jag ska städa ordentligt, dra ut alla sladdar och flytta omkring grejer och lite så. Om jag orkar.

Jag börjar bli trött. Men innan jag sover blir det någonting att dricka, rökelse, och ett försök att få färdigt mitt reportage till svenskan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home