Tuesday, October 04, 2005

Varm choklad med vispgrädde.

Nu, till sist, har deras oro börjat fastna på mig.
Om det är sant..
Jag vet inte vad jag kan göra åt det, om jag ska vara ärlig. Jag hoppas att hon klarar sig - men jag vet helt enkelt inte vad jag kan göra. Jag måste utgå ifrån att hon ber om hjälp, eller på något sätt visar att hon vill ha den ifrån mig - annars kan jag göra allting värre.
Min älskade lilla syster.
Jag vet inte vad jag kan göra. Jag kan bara hoppas att hon är stark - eller får hjälp att vara det.

Det är inte sant hur många som vill ta livet av sig, egentligen.
Och ännu fler tycks skada sig själva. Jag kan räkna upp nio utan att tveka. Det är så fel. Vad är det för värld vi lever i, när människor inte vill leva?
Det är så oerhört fel.

1 Comments:

Blogger Nyllet said...

Väldigt fel

10:57 pm  

Post a Comment

<< Home