Sunday, October 16, 2005

Chokladsås.

Vi är sämst egentligen, men vi har i alla fall kul. Efter att ha försökt komma på vad vi ska äta till frukost i närmare två timmar, bestämde vi oss för glass med maränger och chokladsås. Vi funderade på att vara duktiga, men det gick åt helvete. Och det gör inte så mycket, när man tänker efter. Jag dissar lätt hur många silverlajv som helst för en sån här helg. Vi gör ingenting vettigt, och vi är dumma, dumma och dåliga, men vi har kul. Jag menar, hur dumt är det inte att baka sockerkaka till frukost? Det gjorde vi igår.
Fast Martinen är dålig på att blogga. Han tänker för mycket. *mena*

Dock har han skrivit i en av mina gamla "Mina vänner"-böcker. Vi råkade hitta dem. Det är alltid kul att läsa om en massa år. Precis som dagböcker. Jag låter ännu en människa läsa min senaste dagbok - den där det faktiskt står saker som spelar roll.
Är jag dum i huvudet? Ja. Förmodligen. Men det gör inte så mycket.

Vi köpte geléhallon igår. Jag ska skicka några av dem till folk - men för att folket inte ska veta om det i förväg, tänker jag inte berätta vem. Ha!
Men, jag ska i alla fall skicka dem. För att Immpulsen med geléhallon är übersöt.
http://immpuls.se/omg1/gelehallon.htm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home