Wednesday, October 19, 2005

Contente.

Cd-skivor till Johanna. Eller, en i alla fall. Flumskivan blev det något fel med, dumt nog. Jag försöker igen när jag orkar.
Jasminté, hallonsaft, ljus och rökelse. Mys.
Jag trivs ganska bra för ögonblicket. Ovanligt nog. Dagen har inte varit överdrivet lyckad, även om den hade sina ljusare stunder. Men just nu trivs jag. Tystnad. Kyla. Jasmindoft. Stearinljussken. Och en måne som med lite tur skiner på min säng. Jag hoppas få sova i månsken inatt.
Det finns inte så mycket att säga, egentligen. Ännu mindre än vanligt. Men skrivklåda har jag, och den bryr sig inte om sådana små detaljer. Jag skulle behöva inspiration till en av mina små meningslösa sagor. Julle är dock inte online, som väntat så här dags på dygnet. Inatt får jag skaffa mig egna idéer. Eller, försöka.

Älvorna dansar i månskenet.


Jag saknar.
Igen.
Saknar-saknade-saknad. Ständigt.

Mais je suis assez contente.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home