Sunday, October 23, 2005

Mörkrädda.

Vi är dumma, dumma, dåliga och mörkrädda. Men det gör inte så mycket, för vi har kul ändå. Vi gick till Södersjön idag istället för igår - det gick fint det också. Jag vill också ha en sjö, sjöar är bra. Men den närmaste är väl Judarn, och där är det nästan alltid en massa människor, dumt nog. Trots det borde jag ta mig dit lite oftare. Nå, jag gissar att jag kan släpa med mig Kersty dit någon gång innan maj och prova våra huldror litegrann, det skulle kunna vara kul.
Jag har té. Och choklad. Och musik. Och känslan av hans fingertoppar kvar mot min rygg. Och en svenskauppgift att bli klar med till imorgon. Och jag vill studsa omkring. Jag vill
springasnurradansavirvla med älvor och diser och irrbloss över ängar
inte sitta stilla. Samtidigt är jag trött, och vill bara sova. Jag ska nog inte vara uppe särskilt länge inatt. Jag har trots allt en ElevVårdsKonferens att se fram emot imorgon. Doh.

2 Comments:

Blogger Nyllet said...

Södersjön är cool. Men det är roligare att titta på Drakberget, eller snarare från Drakberget. Eller Hackstatoppen. Ännu hellre Hackstatoppen. Höjd slår vatten nästan alltid ^^

10:03 pm  
Anonymous Anonymous said...

Mmm. Underbara Drakberget. ^-^

12:07 pm  

Post a Comment

<< Home