Sunday, November 13, 2005

Geisha.

Hum. Titeln syftade på saken på min vägg, han är lika söt som alltid och jag kom inte på någonting bättre. Men nu blev jag grymt sugen på choklad. Attans. Tror jag får sno litegrann ifrån den där chokladkakan jag såg i köket förut, om den inte är slut redan. Men först, blogginering. Jag har försummat det ett tag.
Martin är sjuk. Den dumma pojken. Jag ska slå honom för det, han måste bara bli frisk först för man ska vara snäll mot såna som inte mår bra. Det är jobbigt att sova bredvid honom när han har feber, det blir så varmt - och det är dumt, för jag tycker om att sova bredvid honom. Men alltså sov jag inte särskilt bra inatt, så jag är ganska trött. Nu har jag dessutom hälsat på scouter en liten stund, några timmar bara. Jag har druckit kaffe med massa socker i, så jag är jätteglad. De andra var ungefär lika trötta och flum, så vi friformade. En dammråtta, en datanörd, en baguette med fransman under armen, och en fladderfisk - och jag placerade dem i Salad Fingers-miljö. Sjukt? Ja. Flum? Som fan. Askul? Hell yeah. Kaffeeffekten börjar dock lägga sig nu, och jag kan nog somna om en halvtimme eller så. Jag ser fram emot det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home