Thursday, November 10, 2005

Stadshuldra.

I måndags, visserligen, men jag känner för att skriva det. Jag hade svans, och rött fluffat hår med höstlöv i. Weei. Jag gillar det.
Nu är det alltså bestämt. Jag börjar i Kunskapsskolan på måndag - den i Kista, that is. Det ska bli skönt att göra någonting igen. Lite läskigt, men, jag vänjer mig väl. Hittar jag absolut ingen annan kan jag alltid hänga efter Thellman i början, men det hoppas jag att jag slipper. Mwaha, jag borde skriva jättemycket dagbok nu egentligen, så jag kan göra en bok eller något av det någon gång. Nu får jag lära mig hur det är att komma in i en ny klass mitt i terminen. Så många böcker som finns på det temat, lär det inte vara svårt att sälja en till. Mrw, jag vill bli författare. Och språklärare, på samma skola som Martinarna. Får se till att ordna det.
Jag har för övrigt känt mig überkreativ senaste tiden. Har ritat tre teckningar på tre dagar, och de är inte ens särskilt misslyckade. Weei. Skrivandet går jävligt segt däremot. Jag har inte ens försökt på ganska länge - det är liksom ingen idé om jag inte känner för det, det går bara inte. Suck.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lycka till Eva, jag som tyckte det var assvårt att komma in i en ny klass i nian. Men du kommer klara det galant. För du är cool :)

10:53 am  

Post a Comment

<< Home